4:e december

Ja, min dag idag började ju bra... något nöt hade druckit upp min yalla så jag fick ingen frukost idag, tack. Sen läspade jag mig igenom hela min arbetsdag, lite kul faktist. haha. Dagen i sig gick ovanligt fort trots att jag var ovanligt trött, tänka sig. Gick och la mig tidigt igår för jag behövde sova lite, men det är kasst. Ju mindre timmar jag sover desto piggare är jag, konstigt nog, men men. Efter jobbet åkte jag direkt till stallet. Naela har jätte dåliga skor så har inte kunnat rida på hela veckan och Stefan kommer inte förräns på Måndag så idag blev det bara pyssel. Spolade hovarna och klippte hennes extrema svans sen letade jag fram hennes snösulor så dom finns där på måndag, smart av mig! Gjorde iordning bland mina grejer och åkte hem. Nu väntar jag på att klockan ska gå lite snabbare så ska jag åka till Angelica, sen ska vi åka till Lena i Uddevalla och titta på hennes nya lägenhet, som hon snart ska flytta ifrån igen, haha! Sen ska jag hem till Marcus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0