Äntligen helg!

Skönt med fredag, full fart mot helgen som sagt :D idag har jobbat som vanligt. Gick faktist väldigt snabbt idag, trots att jag jobbar så länge, väldigt skönt :D Skulle gå och handla till min gubbe idag, då tappade jag bort pengarna :O Goa paniken man fick! Men tll slut hittade jag dom... gud annars hade jag blivit hundra dollar fattigare, illa! Och min arbetsdag avslutades med världens roligaste grej, haha, kan tyvär inte skriva vad, men det var sjukt kul. Nu har snön börjat försvinna ockås =( blev gött förvånad imorse när jag vaknade och det var massa snö ute och vräkte ner ännu mera snö, så mysigt :D Usch, klockan är bara kvart i fyra och det börjar redan att mörkna =( Ska åka och hämta Emelie och Carro om en stund så ska vi åka till stallet, blir ingen ridning idag heller då =( men på måndag så, ska bli skönt! Sen ikväll ska jag till Marcus, men nu måste jag rusa till dass, har ju druckit massa kaffe idag... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0