Bojkotta mellandagsrean!

Usch vad arg jag är just nu! Idag åkte vi till Göteborg för att shoppa nyårklänning och något nytt till ikväll, det är ju trots allt mellandagsrea, men inte då. Hur mycket folk var det inte i femman och Arkaden då? Herregud. Gina Tricot gick absolut inte att komma in på, det var helt fullt med folk, och nästan samma sak i alla andra affärer också, folk och fän överallt. Så i stora-centrum blev det ingenting alls hittat, stor besvikelse. Så vi åkte till Frölunda Torg istället, där fick vi inte ens någon parkering, va skjutton. Så vi åkte till Högsbo istället, nästan lika mycket folk där. Gick in på Media Markt för att kolla på en kamera, det är tur man inte har folkfobi, men fyfan vad mycket folk det va, så det blev ingen kamera, åh. Sen blev det en sväng till Kungälv också. Så kom jag på den smarta iden att vi kunde åka till Torp, en ännu större besvikelse. Så vad drar vi för slutsatts av denna dagen då?! Bojkotta denna jävla mellandagsrean!!!! NU! Sista gången jag tänker visa mig i närheten av en affär denna tiden på året! Tack och hej!

Nu kom jag precis hem från mormor, har varit där och ätit tårta. Slängde mig in på ICA också och köpte Slödrick och cigarrer. Ska aldrig mer skriva sms i en affär iallafall, jag gick rakt in i frukten! Så pinsam har jag varit idag! Åh på mig.
Nu ska jag snart börja göra mig iordning, sen åka till Carro i Trollhättan, förfest där och sen vidare till Lipz, hoppas detta blir great trots att jag måste "dra något gammalt över mig" ikväll, attans! Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0