Efterlyst!

Oj, aldrig att en arbetskväll har gått såhär fort, shit. Fick en skit stor korg med godis ikväll, massa gott hade vi =D hihi.

Nu sitter jag och tittar på Efterlyst. Vart är du Simon? Det är fruktansvärt läskigt det här. I denna lilla hålan tror man inte att något sånthär kan hända. Man läser om det på större platser, men inte här. Får hoppas dom får in tips och att detta löser sig... att det löser sig till det bästa till slut. Hoppas!

Satte upp mig på en lägenhet idag, har funderat massor under hela dagen, så när jag kom hem tog jag bort anmälan för jag vet inte alls hur det blir nu med denna jävla lågkonjukturen. Funderat mycket på om jag har råd, den kosta lite över 2000 i månaden, och det har jag råd med just nu eftersom jag betalar det hemma. Men vad gör jag om jag inte får förlängt vikariat?! Jag kan ju inte skita i att betala, som jag kan hemma, om jag inte får några pengar. Som jag vet nu har jag bara jobb till Januari, möjligtvis till Mars. Men jag har bara 1/3 av mina lasdagar, så jag är inte garanterad fast jobb, även fast chansen är väldigt stor. Visst, jag vill verkligen flytta och är super sugen på det, har det mesta jag behöver... men efter en liten eftertanke så får det vänta ett litet tag till.. tyvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0