Full fart mot helgen!

Idag är det fredag som alla längtat efter för då blir dom flesta snart lediga... men inte jag, jobbar denna helgen! =( Det har blivit så tungt på jobbet nu också, så jag ser verkligen inte fram emot det. Men jag ska inte deppa totalt, för det snöar faktist ute, och jag tycker ju om snö! Idag har jag iaf vaknat, (konstigt va?!), sen åkte jag till stallet och red, åkte hem och åkte tillbaks till stallet lika fort igen för mamma sa att det skulle bli snöstorm (typ!) och min lilla häst fick inget täcke på sig efter ridturen. Och nu sitter jag här. Kom nyss ur duschen, så ska snart göra mig iordning och fixa lite mat, sen ska jag köra mormor, ner till stallet med några torra täcken och sen ska jag jobba.. Undra om jag jobbar med Carina eller Gullan ikväll tro? Ja, men det ska bli skönt i alla fall. Är ju ändå pank så har ju inga pengar att hitta på någonting för heller.
Nu ska jag se om det kommit ur några nya lägenheter innan jag börjar med allt... tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0