GOD JUL!

(det är nog den mest använda rubriken idag tror jag!)

Ja, idag är det mysiga julafton. Imorse var vi ute i stallet och släppte ut hästarna och gjorde julfint. Vi sätter alltid upp knäckebröd inne hos hästarna så dom har något att pilla med när natten kommer, mys! Sen drack alla glögg och åt jätte god chokladkaka som Yvonne hade bakat, jätte mysigt. När jag kom hem så åt hela familjen frukost och jag fick öppna ett paket, det var ett sett med kaffekoppar, väldigt behövligt. Hoppas jag får fler av de lägenhetsgrejer som jag har önskat mig. Nu har jag precis vilat en stund så jag orkar jobba sen, har gjort mig iordning och sitter och väntar på att Linda och Mormor ska komma så ska vi äta. Sen börjar jag jobba kl tre, mycket pengar idag och det tackar väl ingen nej till? Ikväll när jag kommer hem så blir det julklappar och familjemys, mysigt! =)
Hoppas alla får en toppen jul och äter massa godis och blir jätte tjocka! Mohahaha!


GOD JUL från mig och Naela! :)

Kommentarer
Postat av: Ekström

God jul världens bästa Hanno!! Jag älskar dig =)

2008-12-24 @ 12:35:42
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0