Grattis mormor!

Idag fick Naela äntligen springa av sig, OMG, helt crazy va hon. Jag kunde inte släppa henne helt för då visste jag att hon skulle dra iväg och tjoho med mig! Men min häst är världens mysigaste för det =D

Idag fyller även min mormor år, grattis mormor! Så jag var där efter stallet med fika och en present, hon blev så glad så! :) Nu ska jag vila en stund tror jag, sen ska jag till jobbet. Jobbar 14-21 idag och måste verkligen prata med chefen idag. Hon var på möte hela dan igår och idag när jag börjar så börjar APT.n, så jag måste verkligen prata med henne, yes! Ja det var väl dagens händelser antar jag! Ni kan ju alltid vara söta och skicka ett uppiggande sms ikväll, för idag är jag inte pigg.


Grattis mormor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0