Händelserik onsdag va?!

Idag har jag varit ledig, väldigt skönt. Imorse va jag ute i stallet och släppte ut hästarna sen pyntade jag hos Naela. Med söta hjärtan och polkagrisar, glitter och en chokladkalender, konstigt nog, min häst äter allt, men tydligen inte choklad, haha. Efter stallet åkte jag till jobbet med lite papper som chefen skulle skriva på, efter det blev det trollhättan där jag...


Väldigt fint blev det men nu har jag en smula ont och lever på apelsinsaft för jag inte ska dö av hunger, bra jobbigt att äta.
Efter Trollhättan åkte jag till Marucs och väckte han, då blev han jätte glad ;) naw. Så åt vi pizza, har aldrig tagit så lång tid för mig att äta pizza förut och kunde inte äta det allra godaste, kanterna =( Men men.
När Marcus åkte till jobbet så åkte jag och Stellan och hämtade min...

Nya dator... wehej =D Så nu är det äntligen installerad och klar, ska kolla runt en sväng nu sen ska jag faktist sova, är fruktansvärt trött, va ju trots allt uppe kl sju imorse och varit i gång hela dan.
Imorgon ska jag jobba, sen ska jag vara snäll och väcka Marcus igen och senare på kvällen ska jag och Angelica till Lena i Uddevalla, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0