Lite små roligt!

Sitter och tittar runt på olika saluhästar på nätet, och då hittar jag denna ubersöta.. och vet ni vad den heter? jo,
Naela frá Skúfslaek. Jätte fin verkligen.
Kostar bara 48000 inkl. frakt till Norrköpings flygplats. Vore en smula ballt att ha två hästar som heter Naela, inget vanligt namn lixom.


Det här är också lite roligt.


Sandra har skickat in denna bilden till Landis fototävling. Den är jätte söt, men om ni kollar riktigt noga så står Naela i bakgrunden och pinkar, haha. Så kul!

Och det sista roliga.


På vägen hem förut skulle jag stanna och köpa cigaretter och såg att dom hade en ny lott som hette tia stjärnvinst, så jag var bara tvungen att köpa en sån, men det roligaste av allt är att gubben glömde ta betalt för den, så jag fick den gratis, och till råga på allt så vann jag tio kronor :D haha. Det är nog min dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0