Lucia!

Ja, det är ju som sagt Lucia idag, och förra Lucia:n firade vi på Lipz, hela klassen var där och det var så sjukt roligt =D


Jag, Friberg, Cissi, Tessan och Angelica! <3
Som jag saknar er, men vi ses i veckan babes!


Nu mår jag fan fruktansvärt illa. Ge upp Hanno, jag orkar inte med dig längre, jag flyttar ut från dig snart, tar farväl och kommer aldrig mer tillbaks, för du är den jobbigaste människan i världshistorien, jävla Hannojävel!
Jag måste sova nu, ska ju jobba imorgon igen som sagt. Jag har ingen lust alls, inte när jag har det såhär! Snälla, hjälp mig! Hallå?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer fixa detta gumman! jag lovar! och jag ska finnas vid din sida hela vägen!!

2008-12-14 @ 12:03:19
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0