Måndag 15 December 2008

11:00
Idag är jag ledig, och det är som vanligt fruktansvärt skönt. Var ute i stallet imorse och släppte ut hästarna och red. Sen åkte jag hem till mormor och duschade eftersom någon rolig jävel kom på att dom ska greja med våra vattenledningar idag, så vi har inget vatten alls förräns kl 18 ikväll, så jag kan inte ens gå på toa! Jätte roligt! Inte.
Om en stund ska jag göra mig iordning, sen ska jag åka och köpa klart dom tre sista julkpapparna, I vargön av alla ställen, vet precis vad jag ska köpa, så det blir enkelt! Sen är jag nästan pank... Efter det ska jag till Angelica, ikväll är det stallmöte sen är det träning.
Igår hade jag en helgalen kväll med bästa Sys, du är bäst babe! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0