Mina nyårsplaner!

Så... då är Nyår i stort sett spikat.

- Jobba 7-15.30
- Äta potatisgratäng och kött. Mums
- Stallet, mocka och släppa in hästarna
- Illfart in till stan och göra mig iordnong där.
- Upphämtad av Stefan och Lena vid halv sex.
- Åka till Brålanda
- Förfest hos Sebbe
- Sen gå vidare till grannen, Klang
- Party
- Tolvslaget
- Party
- Stan och sova!

Yes. Lär bli great =D vad ska ni göra på Nyår?

Så nu måste jag packkkeeelliiipacka. imorgon blir stress, men förhoppningsvis kul. Träffa alla människor som man aldrig träffar annars och Madde som jag inte träffat sen i somras =)
Antagligen ingen bloggning imorgon så.... GOTT NYTT ÅR! :D

Dax för packning då och ringa ett samtal. Hörs nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0