Nyårsklänning - Check!

Yes, min förkylning har börjat släppa, äntligen. Har ingen feber och huvudvärk längre iaf, väldigt skönt. Idag har jag jobbat, köpt nya linser, varit i stallet och fulltankat bilen, weho! =D Nu är Dennis och Therese här och visar sin nya hund. Den är helt galen i mig. Har förföljt mig sen jag kom hem så jag var tvungen att gå ut på en promenad med den. Jag fick inte ens gå på toaletten själv och nu sitter han utanför min dörr och skäller för jag orkade inte han här inne, haha stackarn. Jätte söt är han i alla fall =D ser ut ut som Stina fast svart och brun och heter Spirit.
 Om en liten stund ska jag åka till Angelica på en kaffe och planering inför imorgon, NYÅR =D wehej!


Igår fick jag äntligen tag på en nyårsklänning. Röd och svart är den =D men så länge jag inte har en kamera så får ni nöja er med sånahär bilder.

Nawie, jag älskar verkligen mitt jobb och mina pensionärer. Idag sa en tant såhär "om du inte vore så gullig så skulle jag klappa till dig" och en annan tant slog mig rätt rejält i huvudet idag, jag bara älskar mitt jobb =D
Lite småroligt var det idag. Finns en i personalen som jobbat där i trettio år, och idag fick jag lära henne hur man tar puls och blodtryck, en smula roligt faktist. hehe!
Ne, nu måste jag fylla på spolarvätska och mata hästisarna (och klappa på den stackarn som står utanför min dörr och skäller) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0