Satans knä!

Aj som fan. Mitt knä har typ "wannabe-gått-ur-led" känns det som. Hade en smula ont efter stallet på kvällen och nu efter träningen så har jag skit ont... aj som fan, igen! Roligt att jobba imorgon, springa i trappor när knät är stört? Det är värsta mjukt med, skumt och läskigt ja, cphaha! Imorgon jobbar jag långdag 7-15:30, ajjt! Jag åker säkert på att få åka till NÄL imorgon efter lunch bara för jag är den enda som går långdag, jag har alltid sån jävla otur, vill inte åka dit, för då måste jag jobba över, och det har jag inte tid med, röv!
Och påminelse till mig själv: får absolut inte glömma att prata med chefen imorgon, absolut inte!
Nu ska jag väl försöka sova en stund, fick inte sovit idag heller på min lediga dag, när ska jag få sova egentligen? Åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0