Sex and the city!

Gud så skönt, nu är det äntligen helg vilket innebär två dagars ledighet =D jätte skönt! Igår var jag med syster resten av dagen efter jobbet, vi var i stallet såklart, sen tog vi med oss Texas, gick till ICA och köpte massa gott så gjorde vi fruktcoctail med glass, super gott, sen såg vi på Sex and the City! Måste helt klart vara den bästa filmen jag har sett på väldigt länge, helt klart en 10 poängare, toppen!
Nu sitter jag här, har precis kommit hem från stallet. Var helt dö imorse, men efter att ha gett sju hästar frukost, hö, satt på täcken, slängt ut dom i hagen, mockat och gjort iordning 2 boxar och sopat hela stallgången, så blir man ganska pigg så jag tror inte jag kommer kunna somna nu, trots att jag borde behöva det eftersom jag, som alltid, har en hel del sömn att ta igen. Vi får hoppas på att jag somnar iaf, eller ja, jag får hoppas på det.
I eftermiddag ska jag åka till Emmo, vi ska gå på Liseberg om vädret tillåter, annars kommer vi ju alltid på något annat att göra! Ciao! Grattis Emmo föresten!! =D


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mkt =D

2008-12-20 @ 12:15:01
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0