Sjukling del 2.

Yes, min feber och huvudvärken har gått över för stunden i alla fall, men näsan rinner, har ringt och friskanmält mig i alla fall, så imorgon får jag gå till jobbet vilket jag vill eller inte. Blä. Jag hatar att vara sjuk, jag hatar att inte gå till jobbet och jag hatar att förlora pengar, jävla shit alltså!

Nu ska jag försöka förstå hur jag ska betala mina arbetsskor, sen ska jag göra mig iordning och åka till stallet, mocka, borsta Naela och släppa in hästarna. Sen ska vi åka till siba, jag har ju fortfarande inte någonting att ha på mig på nyår, vad som nu händer på nyår. Vi hade värsta planen, det skulle bli great, men den planen gick i krash. Så nu får vi se vad som händer... om något vet något kul så slå en pling vet ja =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0