SNÖ!

Åh, äntligen har det kommit snö, fy så glad jag är! Har bara väntat på att få sluta jobbet så jag kunde åka ut till stallet och rida. Åh! Jag älskar detta underbara vädret och det gör min underbara häst med. Hon var jätte pigg idag och ville bara springa runt i snön, synd bara att hon inte fick det eftersom det bara var tredje dagen jag red nu =( Attans! Men får hoppas att snön ligger kvar så vi kan busa till helgen istället. Så det var tur att vi satte på snösulorna i måndags annars hade vi inte kommit ut från stallplanen innan det var dax att krafsa bort snö, mycket bra! Så idag hittils har jag jobbat och varit i stallet och ridit, släppte in hästarna också. Nu är jag ledig tills på fredag kl 15.15. väldigt skönt ska det bli! :)
Så nu blir det lite dator en stund, sen ska jag och sys åka och träna. Usch, har inte tränat sen förra måndan, har verkligen inte kunnat, för ovanlighetensskull. Men idag så. Ska bli väldigt skönt!
Btw, Andra Avenyn har säsongsavslutning imorgon och börjar inte igen förräns i Januari. Och det slutar så sjukt bra, Greger är bög och Kitty har HIV. Så hur ska detta sluta? Spännande!
Det var en kille på jobbet idag föresten, som sålde arbetsskor, så jag köpte ett par nya =D eller ja, beställde. Så dom kommer typ vid jul.








Såna, fast mörkblåa :) Ballerina flip flopp! Yes!

Imorgon ska vi lussa med hästarna, jag, emelie och sandra, mys :) Nu blir det chill innan träningen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0