TT = Tlött tisdag.

Idag har jag verkligen varit sjukt trött, kunde inte sova inatt, så det är väl därför antar jag? Och hela eftermiddagen har jag spenderat på sjukhuset, inte sådär jätte skoj när jag är dö trött, fick vänta i en timme på taxin också, det gjorde ju verkligen saken bättre, ne, usch och fy! Så idag blev det övertid, yes!
så då blev det sent till stallet också, så jag kunde inte rida, nu sitter jag här, har slått in hälften av mina julklappar, orkade inte mer. Nu blir det att slänga något i magen, sen ska jag och sys åka och träna, och efter träningen blir det bastu och sådant mys! ^^ Resten av kvällen blir till att planera nästa tävlingssäsong, kolla tävlingar, boka transporten och räkna ut vilka dagar jag behöver ta ledigt! Yesbox! Denna tävlingssäsongen ska inte bli lika förstörd som den förra... absolut inte!



Våran första tävling... Naela är en helt annan häst nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0