Dåligt med rubrik.

1 timme och 5 min kvar av denna dagen, sen är det torsdag, och på torsdag händer det mkt braiga saker! :D

Dagen idag har gått i ett, ovanligt säg? Hela morgonen/förmiddagen spenderades i stallet och sen blev det in i duschen och åka till jobbet. Vi hade kalas på eftermiddagen och åt tårta, mums! Sen har kvällen gått alldeles felfritt och bra. Jobbade med Tina idag, otroligt skönt att jobba med en annan ordinare för en gångs skull, jobbar i vanliga fall nästan bara med vikarier och då har jag allt ansvar, och då är än ganska trött i huvudet när man ska gå hem, så skönt idag att slippa det för en gångs skull =) Och imorgon ska jag och Bettan vara i D-huset... sjukt längesen vi jobbade ihop, ska bli skoj! :D
Efter jobbet idag blev stallet och pyssla om sötponnin tills det blev mörkt. Nu kom jag precis ur duschen och ska snart krypa i säng, måste spela lite taxi spel först, är "bara" 2000 poäng från Hultman, så nära varje gång... men det slår aldrig till! Haha.
Fick min ryttarlicens idag också, hoppas verkligen jag får använda den något i år! Håller alla tummar och hovar. Fick mitt nya bankomat kort också, beställde ett visa nu istället, får hoppas det funkar bättre än det gamla.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0