F F F R E D A G

Fy vad seg jag blev nu när jag slängde mig framför datorn i sängen... har varit i gång hela dagen typ.
Gick upp vid kvart i åtta imorses för att ringa till hovis, tog en stund inna jag fick tag i honom, men vi ska avvakta ett tag till då Naelut har blivit bättre =) Han kommer med nya skor i nästa vecka iaf.
Sen somnade vi om i typ en timme innan jag drog upp mys, då skulle Naela ha mat, haha. Sen har jag städat i stallet efter räven, med skurhink och dusch, jippie. Har betat Naela, mockat i hagen, pysslat om henne och gjort iordning för mor och far sedan som får åka ner och ge na lite mat eftersom jag inte har någon rast idag så får jag åka ner efter jobbet och beta henne och ge na mat över natten :) Efter stallet tog jag en välförtjänt pizza med mor och far.

Nu är jag gött seg. Börjar jobba om 1 timme och har inte orkar in i duschen än så borde nog sätta fart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0