Flera dagars prognos.

Har inte varit hemma sen i lördags förmiddag så har inte funnits tid.
Snabb uppdate.

I lördags eftermiddag byggdes det hage. Sen blev det grillning hos Mikkan och Hans, gör trevligt var det! Sen blev en tur till stallet igen och ge Naela mat.
På söndag morgon blev det stallet och pyssla om Naela, sen åkte alla hem till Peter och åt pizza och hade allmänt trevligt. På kvällen blev det stallet, sen hyrde vi film och sen blev det stallet igen.
Dagen idag har beståt av stallet, jobbet, stallet, jobbet och nu kom jag precis hem från stallet. Naela haltar inte i skritten men markerar jätte mycket när hon ska springa så fick ringa Brålanda jouren om råd. Så hon får gå kvar i hagen så ska jag höra av mig om några dagar om det inte har blivit bättre, och har det inte blivit bättre om några dagar ska jag ringa hovis också så han får kolla om det är något i hoven som klämmer så hon haltar, eller vad det kan vara. Jag är så trött på det här nu, alltid är det något. När vi äntligen hade kommit i gång med träning och allt igen så är vi tillbaks på ruta ett... och jag får det alltid till värsta skräck senariot och tror det allra värsta.. jag hoppas för alla tummar och hovar i hela världen att det bara är någon lätt vrickning eller något i hoven som lätt går bort...!!!! åhhhh... lilla ponny! <3


När vänder det?



Ska iaf hem till Emelie nu på kalas och ikväll ska vi på Harry Potter, gott å piggas upp lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0