Frädag.

Gött, äntligen hemkommen. Blev en tripp upp till Mellerud för att hämta ut medicin till Naela, billigt och bra, bara 400 kronor ^^ Heja.
Sen åkte jag förbi Peter en sväng och hämtade en serie vi börjat titta på, Tusenbröder. Har snart sett klart första skivan så tänkte se den andra nu när alla har åkt i väg i helgen.
Sen åkte jag hem till Tim och spelade pictionaty (hur det nu stavas?), jävligt roligt iaf och sedan blev det en sväng till Hultman innan jag åkte ner till stallet, mockade, gav Naela medicin och släppte in dom andra hästarna, dom är snälla och håller Naela sällskap medans hon står inne i natt :)

Vad har hänt under bloggtorkan? Ja... hmh... det gamla vanliga typ? Jobbet, stallet och det däringa.
Förra helgen var det kräftskiva, dock kom jag dit väldigt sent men det var allt trevligt. I tisdags köpte Peter ny bil så vi åkte på raid och fiskade, tyvär utan någon fångst. I onsdags åkte vi upp till Åmål på kvällen, grillade med Peters arbetskompisar och hämtade hem husvagnen inför helgen, trevlans!
Annars har jag typ bara jobbat hela tiden... och då menar jag verkligen hela tiden! Känns väl sådär att nästan bo på jobbet, men vad gör man?


Nu däremot är jag gött irriterad och besviken, så jävla f*ttig stil, men vad hade jag räknat med? jag är inte direkt förvånad!

Nu ska jag krypa ner med mina ostbollar och tittar på Tusenbröder, Peter får skylla sig själv att han inte är hemma i helgen å får se det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0