Frull fräs i skoga!

Inte varit mycket pepp för update.

Efter vi släppt ut hästarna i torsdags blev det god mat och mys resten av kvällen.
Igår, fredag, fick jag äntligen lite sovmorgon, det var väldigt skönt. Sen fick jag ringt massa samtal till Skara,Kolungen, Vara m.m,  och halva Landis styrelse (kändes så iaf) för att avanmäla mig till Klubbmästerskapet och försökt hitta en reserv till träningen om 2 veckor, går inget vidare. Resten av kvällen var jag och Peter hos Ida och Robin, grillade och spelade mario cart.
Idag blev vi väckta klovkan nio av att kosserna hade rymt. Så jag, Peter och Högberg har varit ute i skogen hela förmiddagen med fyrhjulingarna och jagat kossera. Gick väl sådär, efter 3 timmar tröttnade vi, då hade kosserna sprungit iväg 2 gånger, vi hade vält 2 gånger och kört fast fem gånger. Då blev det kaffe och fika istället sen åkte jag till Naelut. Nu ska jag duscha, göra mig iordning och återigen lyckas få tag på någon i Landi som kan ta bort mig från KM:et.
Är prat på bio ikväll, får se hun´t det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0