Glaaad hest och tjej!

JAAA :D:D Naela haltar inte lika mycket längre.... weho! Hon haltar inte på rakt spår och inte när man longerar så hon har det onda benet på innersidan, däremot haltar hon när hon har det onda benet på yttersidan och måste ta i mer med det.
Nu känns det genast lite bättre.. nu går det ju förhoppningsvis åt rätt håll :D Jippiiieeeee!! Så nu är jag glad och Naela är nog en glad heeeest! :D

Lite småroligt förut när jag skulle hämta na i hagen. Hon har ju massa halthagar på rad typ, så måste gå igenom alla och öppna dom för att komma till den hon är i nu. Så gick det förbi ett äldre par och småflina åt mig.
- Har du satt hästen i karantän?
- Ja, nästan iaf.
- Den verka bli glad över att se dig iaf.

Haha.

Nu ska jag avrunda dagen och kvällen med en film, rallybrudar blir det. Får se om det är något att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0