Helgens jobb och bravader.

Inte funnits någon tid, igen.

I fredags kväll jobbade jag som sagt, blev inte så mycket mer än stallet och mys resten av kvällen. I lördags jobbade jag igen, på mina timmar åkte jag och Peter till Naela sen tog vi en glass i solen. Efter kvällens jobb åkte vi på kräftskiva, det var vääääldigt kul =) Igår, söndag, blev det jobb till kl 16, sen pyssla om Naela, film med Petrus och sen pyssla om Naelut igen innan vi kröp i säng.
Imorses försov vi oss så hela dagen känns helt upp och ned. Fick tag på Stefan imorses iaf, han kommerpå torsdag och skor & tittar på na.
Nu kom jag typ precis hem från stallet, igen, ska hoppa in i duschen och sen bege mig till jobbet. Imorgon är jag faktist ledig  :D weho!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0