Ledig dag = hurtig dag!

Dagen har gått i ett, som det alltid gör när jag är ledig. Hunnit med en massa:

* Morgonens ompyssling av halta-Lotta.
* Storstädat sadelkammaren med Diana.
* Byggt fler halt-hagar
* Lunchat på skräcklan med Tessan
* Kollat till Naelut igen
* Städat, tvättat bilen och checkat under motorhuven.
* Tvättat alla arbetskläder och ridkläder.

Hell yeah.

Nu tar jag igen mig lite med Magnus Uggla. Ska snart sätta fart på rummet också innan jag ska ner och pyssla om Naela igen.
Hade behövt ta mig till banken idag också och fixa ett nytt bankomat kort, men tiden hann inte till. Tänkte gjort det imorgon men så ringde käre chifen, ingen som kan jobba kvällen imorgon, Ovanligt! Så självklart, som alltid, ställer Hanna upp på en ledig dag, jippi! Men det jämnar ut sig då jag får långledig-helg nästa vecka ist! =) Bytte även min måndag-dag till en måndag-kväll, det passade sjukt bra!

Dags för städning igen. Ciao


Nu är pärlis fin igen!! :)

(dock inte min pärla på bilden men jag har tappat bort min kamera :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0