Lilla Naelis! <3

Alltid är det något... först i våras passade inte min sadel längre så jag fick köpa en ny å innan jag fick den var det ett hej och hå... sedan när jag väl fick den kunde jag inte rida för då skadat Naela benet och fick sy, så fick veterinären komma ut sammanlagt tre gånger då det började blöda från såret och hela benet blev jätte svullet och massa annat, så Naelut gick på mediciner och det var en massa bös hela tiden =( Och idag när jag var ute och red och skulle tölta lite på hemvägen så gick hon inte bra, så jag fick hoppa av och springa med henne då det visade sig att hon halta lite. Så var bara att gå hem, väl hemma o jag skulle longera henne så haltade hon ännu mer, hon stödja knappt på benet =( Så nu står hon i boxen och vilar sig, ska ner om en stund och bygga en hage till henne så hon får gå ute med kompisarna och slippa stå inne. Stackars lilla pålle, alltid är det något! =( När vänder det? När ska det gå uppåt för oss?



Jag älskar dig Naelut! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0