Måndag & Tisdag

Redan tisdag, underbart... ännu närmare torsdag!! :D

Igår hände inte allt för mycket, spenderade förmiddagen i stallet sen jobbade jag kvällen med Jessica, ack så roligt vi hade :D Efter jobbet åkte jag till stallet och resten av kvällen spenderades med Emelie, kaffe, beck, popcorn och cigg. Jag ville inte vara hemma eftersom jag vart själv hemma och gillar inte att vara själv i det stora huset, haha.
Imorses skulle jag gå upp klockan sju, gick väl sådär.... jag snozzzzade till kvart i åtta, opps. Åkte till stallet och gav Naela frukost och sedan begav jag mig till Oscar, tog en morgonkaffe, tittade på Knight rider och tjötade. För Oscar den jäveln överger oss i Vänersborg om några dagar då han flyttar till Lund för att plugga i 5 år! =( Duming.
Sen blev det hem och fixa iordning då familjen kommer hem idag. Sen drog jag till stallet igen & eftermiddagen har spenderats i stan med Tessan, vi tog en fika och kollade i affärer och sedan tog vi ytterligare en kaffe borta hos pojkarna på Rostskyddet.
Nu håller jag på att tvätta regntäcken, men insåg att min inpregnering är slut så måste åka ut till Odal, Granngården, och köpa ny, så det ska jag göra nu. Ba hoj!


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: oscar

Blir många kommentarer nu, men kommer allt sakna dig lite

2009-08-12 @ 08:53:27
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0