Min finaste Naelut! <3

[email protected]

Jag har absolut ingen tid. Jag jobbar ju jämt och ständigt, känns det som. Sen varvar jag det med stallet 3-4 gånger om dagen. Naela är fortfarande halt. Ringde Stefan idag han kommer på fredag förhoppningsvis, han hade 2 aningar om vad det kunde vara, jag säger inget mer.... Lille Naelut! <3

På torsdag kommer min mys hem iaf! <3 gott det.

Och en stor tumme upp till mig själv som lyckades byta en av mina yttre backspeglar på bilen HELT själv. Det är fan inte dåligt.

Imorgon, tro det eller ej, men jag är ledig! Så morgon dagen är planerad i stallet hela dagen. Ska göra fler halt-hagar och storstäda sadelkammaren med Diana.
Det var update för ett tag typ... åhh.. ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0