More update ja!

Ja, tork!

Men:

Lördag
Blev ingen bio och inte filmen vi hyrt heller. Vi åkte upp till jaktstugan där Peters bröder och de andra jägarna satt och drack öl, så blev en del öl druckna (heter det så?) för min och Tessans del, förjäääävla trevligt hade vi med älgbesök, shottar och allsång. Sen mitt i natten blev det att jaga kor igen, slutade med att jag och Peter körde vilse med fyrhjulingen mitt ute i skogen i mörkret, mindre kul kanske, haha.

Söndag.
Härligt med dagen-efter-dag. Jagade kossor, igen. Fick in kora o jag, Peter, Patrik och Jimmy gjorde hagar hela förmiddagen. Resten av dagen lagade vi mat och såg på film med Morgan, Tessan, Jonas och Ragge.

Måndag.
Back to work efter 3-dagars ledigheten. Stallet, städa, chilla.
Anki var ute och gav Naela massage idag :) Hon var jätte stel och bak, på den sidan hon har ont, så Anki fixade till det ;) hehe. Hon tror också att hon halkat i hagen och till och med satt sig på rumpan. Så vi får hoppas detta hjälper lite, trots att det kommer ta tid, men det är bara att vänta, vänta å vänta.

Tisdag.
Jobbat nästan hela dan, varit hos Naelut och sen spenderat kvällen i hundgården med Emelie, Carro, Pottis, Rasmus, Nicklas, Jonathan och deras hundar.  

Har även ringt hela kvällen efter reserv till träningen. Har en lååång reserv lista och har bara 2 kvar som jag inte vet än, ingen annan som kan... åhhh. Känner inte för att betala 500 kronor för att titta på för att ingen annan kan rida åt mig =( men men.

Nu ska jag ringa Peter, som förövrigt kommer hem en dag tidigare denna veckan :D Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0