Ponnimys.

Skönt, solen börjar titta fram det var ju inte en dag för sent. Regnet har bara öst ner hela dagen, eller ja iaf under den tiden som jag varit vaken. Då slipper nog hästarna komma in i natt, skönt för dom! :)
Sitter och pratar med Oscar nu, han har ju flyttat till Lund =( Så tråkigt. Men bra har dom det, öl för 10 kronor tackar väl ingen nej till? Nepp!
Men till hösten blir det allt en roadtrip för mig och Emelie ner till Lund och hälsa på och dricka fruktansvärt mycket 10-kronors öl!
Nu väntar jag på att klockan ska bli lite mer så jag kan åka ner till stallet, ge Naela medicin och gå en liten promenad. Sen ska jag nog träffa Emelie eller något annat skööj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0