Starkare än starkast.

Var grymt peppad imorses och på topp..... nu är det på botten.

Stefan har varit ute och tittat på Naela. Med tanke på symtom och hennes gång så tror han att hon halkat i hagen och sträck hela benet. Normalt sätt är det en läkningsprocess på 2-3 månader. Så nu ska hon få gå ute med kompisarna och plockade av skorna eftersom hon ändå inte ska ridas. Men man kan ju inte se på utsidan om det är något trasigt på insidan så känns hon inte bättre om en månad så ska jag åka till Skara och röntga henne och se om det är något som inte är som det ska. Men känner jag mig själv så har jag inte tålamod att vänta i 1 månad. Så ska ringa till Skara imorgon och höra vad dom tar för en röntgen. Jag är inte alls på humör just nu så blir inte mer än såhär.



Älskade lilla häst. Alla år vi haft tillsammans, allt roligt vi gjort och alla vi gått igenom hitills, vi fixar väl detta?








Du är min bästaste bäste vän.
Ingen får mig så ledsen och glad som du.
Vi ska klara oss igenom detta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0