Team Bohmberg.

Idag har team Bohmberg varit på träning hos Helen i Uddevalla. Dock var det bara 3/4 av gänget som åkte då Naela fick stanna kvar hemma. Men ändå skönt att komma iväg, träffa alla goa tränings o tävlingsmänniskor, dricka kaffe, tjöta, umgås å bara vara, det är en så sjukt obeskrivligt underbart känsla. Jag älskar hästvärlden! Dock jobbar jag nästa söndag när det är tävling :( Tog några extra timmar, eller "några", 11 om man ska vara exakt, eftersom jag ändå inte kan rida.
Men just nu är jag så grymt sugen på att dra ut på tävlingsbanan och köra gärnet eller bara ut på banan överhuvudtaget :/ Tyvär är min och Naelas träning och tävlingssäsong över för i år... vi får ladda batterierna efter vintern och köra gärnet nästa år och sopa banan!







Nu ska jag greja lite hemma och vänta på att Peter ska komma hem så ska vi åka och titta på en hund :)
Sen blir det ner till stallet och pyssla om lillan, medicin och promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0