Voffsing

Igår åkte jag och Peter till Mikael och hämtade hem en vovve på 7 månader. En blandning mellan bordercollie och labrador, Sudden heter han fast jag tycker han ser mer ut som en Bosse :) haha. Han är uber söt iaf!
Sen åkte vi ner till stallet och tog en promenad med häst och hund, massa mysigt :) Sen blev det hem och mysa och sova. Sudden sov precis nedanför mig och när Peter gick upp imorses kom han upp i sängen och mysade ner sig som bare den, naww! :) Men nu har Peter åkt till Åmål tills på torsdag och tog voffsen med sig :/ men men.

Har spenderat morgonen i stallet och när jag kom hem fick jag äntligen tummer ut att ringa till vårdcentralen som jag skulle gjort för 2 veckor sen, minst, men nu ska jag iaf dit på onsdag, heja.

Nu ska jag hoppa in i duschen och chilla en stund innan jag ska till jobbet, eller ja, det är 5½ timme kvar tills jag börjar. Undra vem jag jobbar med ikväll tro?


Googlebild! Men ungefär så ser han ut, fast lite större.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0