Bästa vän.

Finns det något vatten som rinner så fort som livet rinner undan till dödens port?


Jag saknar dig något så fruktansvärt, det gör så jävla ont, det värker.
Jag vill bara ha dig här :'( fyfan. Det har snart gått 2 månader sen, men jag kan inte gå vidare. Jag tänker på dig varenda jävla dag och bara önskar du kom tillbaka. Om det fanns några ord som kunde beskriva känslan...

Jag älskar Dottla, men Naela är ändå Naela, det kommer aldrig bli det samma... det låter hemskt att säga, men någon kanske förstår. Du kommer alltid vara min bästa vän.... jävla helvete :'(

Jag vet att detta inte kom som en chock för mig, jag var nästan helt inställd på att du aldrig skulle bli bra och inte skulle få följa med hem efter sista veterinärbesöket, jag var förbered men ändå går det inte :'( jag hatar det här!!!! KOM HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min fina Naela... VARFÖR???
Det är en stor del som fattas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0