Julafton, Juldagen, Annandagjul... m.m

Trots omständigheterna...


Så hade jag en toppen julafton! 7-14 firades på jobbet. Vi hade huuur mysigt som helst. Julfrukost, sen glögg & massa godis, Richard spelade trumpet, Tomten-Hanno kom och delade ut julklappar och det var hur uppskattande som helst, fick massa kramar och pussar, sen förde tomten alla andra så dansade vi medans Richard spelade.
Sen blev det Kalle o julklappar med familjen, mys i stallet med de bästa och sen mys med familjen resten av kvällen. Somnade dock ganska tidigt, va så jäklans trött..
Juldagen spenderades på jobbet,stallet, sen blev det Frändeförs. Annandagen var jag faktist ledig, första sovmorgonen på år och dar, jag sov ända till halv 12, haha. Eftermiddagen spenderades i stallet sen på kvällen blev det film o pizza hos Hans och Mickan.
Igår blev det lugnt, stallet och film i frändefors.

I lördags blev det även en sväng till siba på mellandagsrean, fick köpt så jäävla snygga kläder till nyår, bild kommer någon dag när jag orkar.
Jag körde även fast uppe i Frändefors, haha. Så Morgan och Hans fick komma till undsättning och hjälpa mig, till slut kom min älskade bil loss... haha!
Något mer? Jag vet ikkkeee.....


You can´t break a broken heart.... it´s a lie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0