Stor shopping.

Idag har jag shoppat, lugnt sagt. En bråkdel av prylarna...


Jacka


Tunika el vad det nu heter.


Fest :D:D


Another cinderella story, One tree hill säsong 5 (ej med på bild) & 6 (så nu har jag äntligen hela samlingen), 27 dresses, Bring it on - in it to win it, Hairspray, Bring it on - Fight to the finish.


Ländregntäcke (mitt gamla är för stort för min sadel :( )


En söt grimma till trollet :)


Ett mörkt blått flecee täcke med ljusblå rand runt och en söt brodyr :)


Mörkt blått regntäcke med ränder :)


Dojjor.

Blev även ett "skal" till datorn (kmr bild senare), nya arbetsskor, lite julklappar och massa annat bös jag inte orkar ta kort på.

Nu ska jag åka ner till pållehästen, mocka o prova sakerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0