Till Oscar...

Lite uppdatering till Oscar sådär 22.42 dan före dan...

Får så jävla mkt skäll så lika bra att få det överströkat.

Det händer det gamla vanliga typ.. o ibland händer det lite ovanliga grejer...

Dottla.
Allting går super med min lilla ponny. Hoven ser bättre ut, Stefan kommer den 8:e januari o skor och kan förhoppningsvis verka bort det mest så i stort sett hela hålet försvinner, känns bra.
Har mestadels promenerat med henne hitills. Har "longerings-tränat" några gånger. Hon förstår inte riktigt hur hon ska göra, men det går bättre å bättre för varje gång. Har även ridit henne 4 gånger. Har bara töltat o travat liiiite lite gran, annars bara skrittat. Men hon är bara för sööööt! :)

Dock.... visst saknar jag Naela som bare den. O ännu värre blir det så fort jag blir påmind, antingen genom att någon pratar/frågar om det eller alla bilder som finns.. det är jobbigt. Jag vet att jag en dag kommer tänka på henne och glädjas åt den tiden vi fick, men vägen dit är lång...

Spöken.
Det är läskigt, samtidigt som det är jääävligt fräckt...
När man släppt in alla hästar på kvällen o alla står i sina boxar så hör man en häst som springer genom stallgången...
Först trodde jag att jag var dum i huvudet som hörde det, så jag vågade inte säga något till någon. Sen hörde jag och Malin det en kväll när vi var nere, då kändes det verkligen som att man verkligen inte hörde i "syne". Sen har jag hört det flertal gånger efter det, och nu har även Emelie hört det.
Det hela började när några dagar efter att Dottla kom hem, så jag tror det är Naela som bara vill kolla så allt är som det ska :) hehe. Hon tittar så hennes lille fölis sköter sig tror jag.

Igår hände något märkligt igen...
Jag stod i hallen o knöt mina ridskor med foten lutat mot pallen som står vid fönstret och i fönstret har vi en gran som lyser, så tänkte jag på Naela när jag stod där och knöt, då började granen blinka flera gånger... Det är läskigt samtidigt som det känns väldigt "fräckt". :)

TG
Förra helgen var vi på TG - Teatergränd. O fyfan vad roooligt det var. Vi dansade som tokar. En toppen kväll!

Glöggkväll
Förra torsdagen hade vi "pool-party" hemma hos Therese i Timmervik, alla vi tjejer i poolen. Hur mysigt o trevligt som helst.
Vi åt potatisgratäng och rådjur, så jävla gött var det. Aldrig ätit rådjur förut, men fan vad gott det var.
Så drack vi glögg, tjötade, bytta julklappar & en hel del vin o öl blev det ;) hehe.

Pepparkaksbak
Igår blev det pepparkaksbak i Kleverud, haha säger jag bara. Peter blev helt förskräckt när han fick se köket, det var deg och mjöl överallt, såg ut som en riktig svinstia, men pepparkakor blev det... men kvällen slutade ändå med pizza och Sunes jul, haha!

Jobb
Ovanligt att jag jobbar säg?! Jobbar hela julen. Dock bara till 14 på julafton, härligt! :D men jag ska inte klaga, lönen är ju dubbel mot i vanliga fall så jag gråter inte.

ne, vad värdelöst detta blev :D hoppas det duger Oscar!

Kommer lite bilder men de får komma i ett annat inlägg..

Kommentarer
Postat av: Oscar

Tack det där va väl ungefär va jag letade efter. :D

Min önskan är din lag ;=)

2009-12-23 @ 09:55:54
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0