Alla hjärtans dag! <3

Filåtens. Bloggen ligger lite på is för tillfället tyvär.

Men i veckan har jag mestadels jobbat, varit i stallet och fikat varje dag!
Gjorde min debut på natten häromdan, det var något helt annorlunda kan jag säga. Det värsta var att det spökar på jobbet, haha, löjligt men sant! Jag trodde jag skulle skita ner mig. Vi ligger framför tv:n och chillar en stund, så hör jag steg ute i koridorren, som när någon går och släpar fötterna efter sig, och kollar, men ingen där! Det finns en lägenhet ovanför vårat personalrum, men som står just nu, så hörde man när man satt där nere hur något/någon drog möbler (som inte finns där eftersom längeheten är tom), Det var lite läskigt, eller rättare sagt, jag blev skit rädd, haha! :D
Annars har veckan varit lugn. Igår fick Naela äntligen nya dojjor och kiropraktorn var i stallet också, hon tyckte Naela kändes mycket bättre och fick även ett stretschningsprogram, yes! Sen på kvällen var det grogg och singstar hemma hos Cissi och Kristian med Angelica, Marcus, Rasmus, Tessan, Morgan, Patrik och Daniel, hur trevligt som helst! :D När jag kom hem halv fyra däckade jag gaaaaaaaanska gött.
Idag är jag fruktansvärt seg. Ska snart gå ut och röka och ringa till Tessan, sen ska jag och syster ut och rida. Ikväll blir det bio, brålanda, eller något annat trevligt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0