Biljetter till Göteborg Horse show!

Fick ett mejl för cirkus två veckor sen ifall jag ville vara med och tävla om biljetter till göteborg horse show, varför inte lixom? Även fast man vet att chansen att man vinner är lika liten som att David Hasselhoff skulle stå naken i mitt rum, ungefär, så är det ju ändå kul att testa! Berättade för Emelie några dagar senare när vi var ute och red... och då blev det lixom "du är så jävla störd", typ vardagsmat :D haha! Sen igår när jag kom hem så fick jag ett mejl.... =D



Det är sjukt kul... eftersom man aldrig har den turen lixom! Yeeeees!
Så på torsdag åker jag och Emelie, shoppa gärnet på mässan också!
Biljetterna var ju lixom slut när vi skulle köpa..

nu ska jag duscha och åka hem till Tessan. C ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0