GBG horse show!

Igår vad jag och syster yster på Göteborg horse show! Massa roligt var det... men innan vi kom dit är en annan historia! P-huset vid Liseberg och det var fullt, så vi fick åka till nästa P-hus, som i stort sett var fullt det med. "Emelie, det finns en våning till... ehm, det finns en våning till. Weho, en våning till". haha, så det slutade med att vi fick ställa oss på taket, tokigt! Fick hämtat ut biljetterna sen och eftersom vi valde kvällens föreställning så gick vi på Mässan i fyra timmar först. Köpte bla ett nytt tävlingsschabrak med Naela och Hanna på för 450 kronor och ett Hilbar träns för 400 kronor, sen blev det mest massa små plockiplock bra och ha saker! :D Just det, köpte en mullebok till Evelina, då satt hon där som målar mulle, så hon signerade den :D fränt! Sen blev det showen, hoppning och gymkhana var det, båda vanns av Sverige, grymma vi är! Sen var vi sjukt trötta på vägen hem. Blev dunka dunka musik och köra fort som fan, gosch. Sen däckade man väldigt gott när man kom hem.
Nu ska jag strax åka och äta kinamat med familjen, sen blir det stallet och sen träffa Tessan.


Kommentarer
Postat av: Nancy

Hey Hanna. Ne vi gör ju inte det, men jag vill tacka dig ändå, för det betyder.

Jag vet, du har rätt. Jag vet det med mig, men ibland är det så svårt att ta till sig, ibland känns det lättare att lägga sig ner. Men som du säger, man får kämpa på. Tack.

2009-02-21 @ 23:09:10
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0