Helgen!

Fredag, full fart mot helgen! Idag hade jag bestämt att jag skulle få sova ut, eftersom det händer så sällan, men inte, telefonen ringde kl nio och något jävla nöt tyckte att jag skulle gå upp, tack!
Jag måste måste måste städa min bil idag, men fy vad tråkigt! Sen ska jag ta en fika med mina älsklingar och ikväll blir det bio!
Igår blev en mysig dag! Först släppte jag ut hästarna, sen åkte jag hem och sov en stund. På em åkte jag och Tessan till arbetsförmedlingen, tummen upp till oss, äntligen. Fick pratat med en superskön snubbe. "åh, din formulär är så bra skriven så jag börjar nästan gråta". Naww. Ska snart på ett nytt inskrivningsmöte och ett informationsmöte, jippi. Sen blev det god mat i goda herrears lag på rostskyddet, följt av Coops och Two and halft men. sen åkte jag till Kristofer, där han, Emma, Björn och Hultman va, kul att träffa alla igen! =)
Kanske dags att mösa sig upp ur sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0