Högskolan nästa?

Träffade massa folk i Lördags som läser till sjuksköterska, Hultmans klasskompisar, så jag blev gött peppad och sugen på att börja läsa nu alltså! Men jag har massa problem. När ska jag börja läsa? Vart? Hur ska jag göra med hästen, ta med den, låna ut i tre år, sälja? Närmaste är i Trollhättan, men jag vill bort härifrån!!! En av de jag träffade kom in som reserv så på två veckor flyttade hon bara sådär, poff, från Stockholm till Trollhättan, det vill jag med göra!! Men vart och hur? Måste ju ta med mig Naela, vilket som! Det är svårt. Är så sugen! Men men.

För jag kämpade ju inte med engelska B, ig-varning, massa extra uppgifter och slet som ett djur för att få godkänt på nationella i onödan! Och jag slet ju inte med historian i 3½ timme på måndagar eller Matte B:n, för skojs skull heller? Något gott måste jag få ut av bördan! Högskolan nästa...?!


Finns sjuksköterske linjen i Norrland tro?

Kommentarer
Postat av: Emma

lilla vän, du kan glömma norrland!

göteborg blir mkt bättre!

2009-02-04 @ 22:44:59
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0