Måndag vecka 8!

Filmen vi såg igår var den sjukaste filmen jag sett på evigheter.... haha. Minns inte vad den hette, men totalt sjuk va den, hehe!
Idag har jag hunnit med mycket, det tjänar att gå upp tidigt. Va ute i stallet imorse, släppte ut hästarna och red på min pucko häst. Finns bara springa i hennes huvud just nu! Så det blev en lång galopp idag, men det räckte tydligen inte för damen... gah!
Sen åkte jag och plockade upp Tessan och Donna så åkte vi till stan och fikade, myspys! Sen åkte vi till rostskyddet och kollade på gubbarna när dom grejade med bilarna. Sen åkte jag och Rase i chevrolen med v8 motor till donken! Gillar dessa bilar! =D Vrooooom! Sen blev det en promenix med Emelie och Texas. Om en stund ska jag äta makaronisar sen ska jag worka! Wehej!!

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Ha en trevlig måndag! :)

2009-02-16 @ 15:21:35
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0