Saker och ting reder ut sig sakta men säkert... förhoppningsvis.

Känns som att det börjar gå åt rätt håll äntligen. Saker och ting reder ut sig och jag börjar äntligen att ta tag i saker, saker som jag borde gjort för längesen egentligen. Det är slut på allt såntdärn nu, okej?! Jag ska lova mig själv, någon dag.
Idag är jag i alla fall glad, och allt känns toppen.. vi får se imorgon.

Har varit i stan nu med bästaste Tessan och bästaste Angelica! Tog en fika och hade allmänt mys som vi har! Sen åkte vi till rostskyddet såklart, hehe. Och efter det blev det en tripp till siba. Hittade min garanti på kameran igår så tänkte lämna in den igen, så beklagade jag mig så för killen på siba vad missnöjd jag var med den kameran. Så jag fick en helt ny kamera, bätte än den jag hade + försäkring, utan att betala ett öre! Jag har aldrig tyckt om siba, men idag ändrade dom min uppfatting helt, tack denna snälla kille! :D Så nu har jag äntligen en kamera så jag kan lägga upp lite mer egentagana bilder, ist för att ha snott från vänner och google, äntligen! =) Visst, jag gillar inte dessa kameror så överdrivet mkt, men den första kameran fick jag gratis, den andra också och denna med, så vem tackar nej? den tar ju iaf bilder!



Nu ska jag vara snäll och dammsuga nedervåningen, sen ska jag äta pastasallad, mums så gott, sen blir det en ridtur!
Och ikväll blir det mums.... Groooooooooogg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0