Se däringa!

Ja, det där med bloggen ja just det! Helgen var chill. Jobbade mest och på Lördan blev det Öl, singstar och poker hos Linda med Linda, Emelie och Carro, nice!
Idag är det tisdag, tiden går för fort tycker jag. Igår jobbade jag som jag typ alltid gör. Sen red jag och efter det träffade jag Angelica och Tessan, sen åkte jag till Emelie och senare träffade jag Stellan. Idag var jag äntligen ledig, väldigt behövligt. släppte ut hästarna imorse, tömkörde damen och städade i foderkammaren och sadelkammaren, skönt när man är på sånt humör asså! =) Sen har jag vart med Tessan hela dan. Vi har varit på siba och druckit kaffe på rostskyddet, massa mys! Nu har jag precis ätit semla med the famila, det är ju semledagen idag, gott! Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, men något blir det ju i alla fall, som alltid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0