Arbetslös maybe?

Ännu en arbetsdag över. Dagens var i alla fall att någon eller något hade bajsat i korridorren. Hela dagen gick vi runt och funderade vad det var som luktade så mycket. Framåt lunch hittade en en bajskorv i korridorren, hahahaha. Så kul!
Mindre roligt är att 2:e februari finns en liten risk att jag blir arbetslös... känns sådär va? skit. Men vi får hålla tummarna för att det absolut inte blir så! Om en stund ska jag iaf åka till stallet och rida en ridtur på min underbara pålle :)


Inatt hade jag världens mardröm. Ni vet, sådär så man vaknar och inte vill somna om för man vågar inte drömma samma sak igen. Det var riktigt läskigt och drömmen var helt sjuk. Sen gick jag runt hela förmiddagen och tänkte på den jävla drömmen och fick ont i magen, usch. Tänk att drömmar kan göra så mycket, helt sjukt ändå! Får hoppas jag inte drömmer den 2 gånger till så den slår in bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0