Back on track... igen!

Nu har Naelisen fått massage. Hon var stelare än vanligt idag och speciellt i ryggen. Men det berodde förmodligen på att dom spänner sig när det är halt ute... får hoppas på det! Gallorna var skit som vanligt... jag hatar gallor! Skit! Så nu ska vi börja med Back on track lindorna igen! Så ska sätta på dom ikväll när jag tar in dom. Men det verkar som vi kom fram till en förklaring till varför hon har fått dom, och det är inte under våran tid tillsammans, eller jo på sätt och vis, men inte under tiden som jag har ägt henne. Anita var väldigt snål med skoningen, helt skulle alla skor ramla av innan hon skodde, vilket ibland kunde ta en 12 veckor ungefär, alldeles för länge! Där kan vi ha en stark förklaring! Men nu får vi hoppas att det kanske löser sig bättre denna gången....
Så nästa massage är 23:e april! Nu ska jag in till stan och handla med mor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0