Fin lördag morgon..

Idag ser det ut att bli härligt väder ute, skönt! Idag klev jag inte upp från sängen förräns efter tolv. Då åkte jag ner till stallet för att ge hästarna middagshö men Diana var ute och red så hon var snäll och skulle ge dom efteråt istället. Så nu sitter jag här. Filmen igår var väldigt bra och rolig, så funderar du på att se den, så gör det! Men säg mig, är Jim någonsin med i en dålig film? Jag tror inte det. Däremot har han börjar bli gammal nu och det märktes. Men som sagt, en sevärd film var det! Får se när man går på Bio nästa gång, nu var det 1½ år sen. Det får bli snart igen, för det är så mysigt, hehe!
Nu blir det nog lite travian spelande, måste städa på mitt rum också, men det är ju så fruktansvärt tråkigt! Sen om några timmar blir det ut på en liten ridtur. Vad resten av dagen har att erbjuda återstår att se... Har du något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0