Friday i´m in love!

Idag är det fredag. Härligt säger många, skit säger jag. Freag ---> Helgjobb! Weho!
Idag har jobbat som vanligt, gjorde bara en kort tur idag eftersom jag jobbar 22 timmar sammanlagt lördag och söndag. Efter jobbet åkte jag ut till stallet, mockade och gav hästarna middagshö. Sen åkte jag ut till Brätte Haga och mötte upp Jessie så köpte vi en vanlig saltsten och en såndär Himalaya (hur det nu stavas) saltsten till Naela, sen blev det solning. Efter solningen såg jag på film med en vän och nu har jag precis eldat mitt rum. Mitt IQ ligger på topp idag. Min sänglampa blir alltid så jävla varm så råkade jag lägga en kudde där på, och klockan gick och helt plötlisgt luktar det skit bränt, och jag fattar nada.. det var nog inte långt ifrån att det tog eld, och min kudde är alldeles svart :D haha, så kul!
Snart blir det duschen sen blir det sova... många timmars jobb framför mig, ser verkligen fram emot det, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0